رضا فلاح شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نجات جان انسان ها مرز نمی شناسد افزود: در ساعت 11:30 دقیقه ظهر امروز، طی تماس تلفنی از سوی مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات استان خراسان رضوی با جمعیت هلال احمر استان کرمان بلافاصله تیم امدادهوایی کرمان به مقصد بیرجند اعزام شد.
وی با بیان اینکه مصدوم از ناحیه کمر و پای چپ آسیب دیده بود اظهار کرد: تیم امداد هوایی استان کرمان با حضور در منطقه کویری در ارتفاعات ملک محمد بیرجند، این مصدوم را با رعایت نکات ایمنی و سبد به داخل بالگرد انتقال داد و این مصدوم پس از نجات تحویل بیمارستان افضلی پور کرمان شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این جوان 37 ساله پاراگلایدرباز روز جمعه در ارتفاعات 5 کیلومتری شرق کوههای ملک محمد در مرز استان های خراسان جنوبی و کرمان در حین انجام ورزش پاراگلایدر دچار حادثه شده بود.
جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مستقل و عام المنفعه در حوزه جوانان، امداد و نجات، بهداشت و درمان، داوطلبان و آموزش خدمت رسانی می کند.
جمعیت هلال احمر استان کرمان به عنوان یک استان حادثه خیز و پهناورترین استان کشور از زمان زمین لرزه سال 82 در شهرستان بم تقویت شد و امروز در صورت نیاز به عنوان یاور امدادرسانی به استان های مجاور را در دستور کار خود قرار داده است.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار : بهنام احمدی
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.