رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طرح توانمندسازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه اولیا و دانش‌آموزان و معلمان مدارس استثنایی شهر کرمان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، ماشاالله کاربخش در دیدار سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان با وی ضمن اشاره به شرایط ویژه دانش‌آموزان استثنایی خاطرنشان کرد: توانمندسازی این دانش آموزان و اولیا در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای کاهش این آسیب ها است.

وی بر تهیه و تدوین محتوای آموزشی مناسب‌سازی شده و برای توانمندسازی دانش‌آموزان استثنایی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

کاربخش از اجرای طرح توانمندسازی معلمان، دانش‌آموزان و اولیا در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سه مدرسه استثنایی شهر کرمان خبر داد.

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش استان کرمان افزود: این طرح با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و نهادهای غیر دولتی و مدارس استثنایی اجرا می شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استثنایی با توجه به مشکلاتی که دارند بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند.

مهران باهری با اشاره به آسیب پذیر بودن اکثر دانش آموزان استثنایی و خانواده آنها، اجرای طرح توانمند سازی اولیا و دانش آموزان را ضروری دانست.

وی از تولید محتوای مناسب‌سازی شده در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان استثنایی خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.