به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز پنجشنبه در بازدید از مناطق زلزله زده راور به همراه استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی افزود: بازدید امروز و بازدیدهای انجام شده نشان می دهد که در نخستین لحظات وقوع زمین لرزه روز جمعه 10 آذرماه تاکنون تیم های امدادی به خوبی در منطقه ورود و خدمات امدادی مناسبی را ارائه کرده اند.
وی از اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم زلزله زده شهرستان راور تقدیر و بر رفع کاستی ها تاکید کرد و ادامه داد: مهمترین مسئولیت در وضعیت موجود برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی منطقه است تا در آینده بتوانیم جشن مقاوم سازی را برگزار کنیم.
پورابراهیمی اظهار کرد: با برنامه ریزی و همکاری دستگاه های مربوطه می توان به نحوی مدیریت کرد که جشن مقاوم سازی واحدهای مسکونی برگزار شود.
استاندار کرمان به همراه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، جمعی از مسئولان استان و مسئولان نظامی و انتظامی از مناطق زلزله زده بازدید و در ادامه از پایگاه امداد جاده ای راور در گردنه خراسانی نیز دیدن کرد و بر تجهیز این پایگاه نیز تاکید کرد.
زمین لرزه ظهر سه شنبه 21 آذر سال جاری در هجدک تلفات جانی نداشته است.
تعداد مصدومان این زلزله 58 مورد گزارش شده است.
زلزله 6.1 ریشتری که 10 آذرماه سال جاری هجدک کرمان را لرزاند طی 12 روز 862 پس لرزه داشته است.
چهار پس لرزه این زلزله 10 بالای 6 ریشتر گزارش شده است.
هجدک در 80 کیلومتری مرکز شهر کرمان قرار دارد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3039
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.