به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا سعادت فر روز سه شنبه در دیدار رئیس و کارکنان دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی جیرفت با وی افزود: خبرگزاری ها باید مردمی باشند و حرف دل و مشکلات مردم را منتشر کند تا رسیدگی شود.
وی بیان کرد: وظیفه خبرگزاری رسمی کشور، ریل گذاری بر اساس منافع، مصالح و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است تا مسئولان در این مسیر حرکت کنند.
وی ادامه داد: جایگاه رسانه ها نباید آلوده شود لذا به دنبال انتقاد کوتاه مدت نباشیم و در همه مسائل، نگاه بلندمدت برنامه ریزی شود تا شاهد اثرات ماندگاری باشیم.
وی همچنین به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه اشتغال و تولید اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ها عملکرد دولت را در این زمینه تشریح و مشکلات و کمبودها را نیز اعلام کنند.
امام جمعه جیرفت ادامه داد: انتظار می رود آسیب های اجتماعی مانند طلاق و مشکلات ازدواج بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گیرد تا شاهد اثرات خوبی در این زمینه باشیم.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: فعالیت های خبری بسیار مهم و با ارزش است زیرا بسیاری از معادلات نظام توسط انتشار اخبار رقم می خورد.
وی با تاکید بر اینکه باید در همه کارها اخلاص داشته باشیم تصریح کرد: فعالیت رسانه ها باید در مسیر رضایت مردم که همان رضایت پروردگار است، باشد.
وی همچنین به برنامه های مراسم 9 دی اشاره کرد و گفت: برگزاری این برنامه از خطوط قرمز نظام است لذا همه دستگاه ها برای برنامه ریزی هر چه باشکوه تر این آیین مشارکت کنند.
** اتحاد رسانه ها ابزاری برای شکوفایی جنوب کرمان
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در جیرفت نیز به ظرفیت های بیشمار شهرستان های جنوبی استان کرمان اشاره و عنوان کرد: باید با عزمی راسخ این ظرفیت ها را به دنیا معرفی کنیم و بی شک اتحاد رسانه ها در این مسیر بهترین ابزار برای شکوفایی جنوب کرمان به شمار می رود.
کمیل بهشتیان افزود: در خبرگزاری جمهوری اسلامی تلاش می کنیم ظرفیت های جنوب را به طور کامل و کارشناسانه معرفی کنیم تا سرمایه گذاران بیشتری به این منطقه ورود کنند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.