به گزارش خبرنگار ایرنا ، در اعتراض به این تصمیمی فدراسیون رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان در نامه ای اعتراض آمیز به رئیس فدراسیون کشتی کشور نوشت : طی بیش از یک ماه تمامی ارگانها و نهادها و مسئولان با تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود و هزینه های گزاف زمینه برگزاری این مسابقات را به شکل مطلوب مهیا کردند.
وی ادامه داد: با هتل ها و میهمانپذیرها قرارداد بسته شده و حتی با شرکت هواپیمایی زاگرس جهت انتقال تیم های خارجی نیز قراداد به امضاء رسید که با همه این اوصاف از طریق فدراسیون اعلام شد این مسابقات از سیرجان حذف می شود که موج منفی در جامعه ایجاد کرده است.
ناصر گل محمدی افزود : این اقدام که اعتراض جامعه ورزش و مردم را در پی داشته و دارد به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده لذا از مدیریت آن فدراسیون تقاضا داریم اقدام عاجل در تصمیم اولیه خود داشته باشند.
جمعی از ورزشکاران و روزش دوستان سیرجانی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز ناراحتی و نگرانی از تصمیم های اینچنینی گفتند: طی مدت یک ماه گذشته همه مردم برای برگزاری این مسابقات در سیرجان همکاری داشتند و امروز هیچ احتمالی هم برای حذف مسابقات و انتقال به کرج یا جای دیگری نیست که باید به خواسته جامعه ورزش واین مردم ورزش دوست احترام گذاشت و توجه کرد.
پیشتر ناصر گل محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که مقدمات و هماهنگی لازم برای برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام شاهد با حضور 12 تیم از کشورهای صاحب نام کشتی آزاد و فرنگی به میزبانی شهرستان سیرجان از هر حیث فراهم شده است.
شهرستان سیرجان به عنوان یکی از قطب های صنعتی و معدنی استان کرمان در فاصله 175 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.