سرهنگ رضا فیروزبخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر از نوع تریاک بوده است که طی 2 عملیات جداگانه کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: در زمینه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، پس از هفته ها کار اطلاعاتی پلیس رودبار جنوب با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) از فعالیت 2 باند تهیه و توزیع مواد در این شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: این 2 باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را از مرزهای شرقی و از مسیر رودبارجنوب به صورت مسلحانه به مرکز کشور داشتند و این مورد بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: ماموران بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت مسیرهای تردد سوداگران مرگ را شناسایی کرده و در 2 عملیات جداگانه و منسجم مقدار 135کیلو تریاک را کشف کردند.
وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودرو توقیف، یک قبضه اسلحه کشف و یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان اینکه سبزپوشان عرصه نظم و امنیت و مدافعان وطن اجازه جولان دادن به سوداگران مرگ را نخواهند داد اظهار کرد: بهترین راه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد فعالیت های فرهنگی است.
استان کرمان با توجه به شرایط خاص جغرافیایی به عنوان گلوگاه ترانزیت قاچاق مواد مخدر محسوب می شود و با تقدیم تعداد زیادی از شهدا همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر قرار دارد.
شهررستان رودبار جنوب با مساحت 13 هزارو 200 کیلومتر مربع و جمعیت 105 هزارو 992 نفر درفاصله 333 کیلومتری از مرکز کرمان واقع شده است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.