به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز پنجشنبه در آیین عزاداری اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در محل حسینیه اوقاف و امور خیریه شهرستان رفسنجان ضمن تسلیت این ایام افزود: امید است عبرتهای ارزشمند و درس آموز اربعین امام حسین (ع) در جوامع بشری اشاعه یابد.
وی اظهار کرد: اربعین کاری کرد که اسلام بیش از پیش زنده شود و شعاع و فروغ، نورانیت و عظمت عاشورا در جهان گسترانیده شود.
وی ادامه داد: در زمان امام حسین (ع) دنیا کام همه را پر کرده بود و نمی توانستند حقایق را ببینند در دهه هفتاد هجری باید خون مطهر امام حسین (ع) به زمین می ریخت تا مردم حقایق را درک کنند.
امام جمعه رفسنجان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند، مراقب ورود جاهلیت مدرن باشد ممکن است دشمن بخواهد با ورود جاهلیت مدرن انقلاب و نظام را از ما بگیرد.
وی گفت: در زمان امام حسین (ع) مردم در حقیقت کور و کر بودند اگر مردم خریدار آخرت نباشند بد معامله خسارت باری برای خود آغاز کرده اند و غرور و تکبر اگر عارض شود مصیبت است.
وی با اشاره به اینکه اکثر اختلافات خانوادگی به دلیل وجود غرورهای بی جاست که بیشتر منجر به جدایی می شود افزود: در مکتب اهل بیت بهترین الگو، مبنا و سرفصلها برای زندگی وجود دارد اما از این مواهب کم بهره می گیریم و از معارف اهلبیت دور هستیم.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.