به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان افزود: در صورتی که مصوبات کارگروه تولید عملی و جدی نباشد برگزاری جلسات این کارگروه فایده ای ندارد.
وی ادامه داد: اخذ تصمیمات غیرشناسی و غیراجرایی و یا مبتنی بر اطلاعات ناقص و نادرست و موکول کردن تصمیمات به تایید سازمان های مرکزی، موثر بودن این کارگروه را بشدت کاهش می دهد.
وی با تاکید بر اینکه اطلاعات ارائه شده در کارگروه رفع موانع تولید باید صحیح باشد عنوان کرد: در جلسات رفع موانع تولید به دنبال کیفیت کار بوده و کمیت جلسات اجرایی مد نظر نیست، از این رو باید وقت کافی برای بررسی و شناخت موانع موجود در مسیر واحدهای تولیدی اختصاص داده شود.
فدایی اظهار کرد: لازم است پیگیری های جدی انجام شود تا واحدهای خدماتی بتوانند از سامانه بهین یاب استفاده کنند.
** رتبه بیست و یک استان کرمان از نظر میزان ریالی تسهیلات معرفی شده به بانکها
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز گفت: در سال جاری دستورالعمل ویژه ای درباره واگذاری تسهیلات به واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی، گردشگری و غیره از سوی هیات دولت تدوین و ارسال شده است.
مهدی حسینی نژاد افزود: کمیسیون بررسی تسهیلات هر هفته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: استان کرمان از نظر میزان ریالی تسهیلات معرفی شده به سیستم بانکی، رتبه 21 کشوری را با معرفی 60 واحد تولیدی به بانکها به خود اختصاص داده است.
رضا سنجری، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز بیان کرد: در سال گذشته 375 میلیارد تومان در راستای رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی استان کرمان پرداخت شده است.
در این نشست در مورد رفع مشکلات واحدهای صنعتی لاوان تابلو، راین خودرو و پویا بتن در حوزه تسهیلات مورد نیاز و نیز رفع مشکلات بانکی، و بیمه ای و غیره تصمیم گیری شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.