به گزارش ایرنا امام جمعه رفسنجان در این آیین با اشاره به اینکه شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدا برای ما مایه برکت است اظهار کرد: شهدا با مجاهدتشان برای کشور اقتدار، آبرو و پیروزی به ارمغان آوردند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور افزود: شهدا یاری دهنده به همه اقشار به‌ ویژه به جوانان هستند، شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی دارند.
وی با اشاره به وجود بیش از یکهزار شهید در شهرستان رفسنجان بیان کرد: در رفسنجان بیش از 400 فرزند شهید داریم که بیکارند در حالی که حق آنهاست و مصوبه قانونی است که به آنها شغل بدهند و در این راستا باید هم اندیشی شود تا آنها صاحب شغلی شوند زیرا خانواده شهدا حق بزرگی بر ملت ایران دارند.
وی ادامه داد: شهدا بهترین ایثارگری و فداکاری را کردند و با گذاشتن جان در طبق اخلاص، از قرآن و دین اسلام دفاع کردند.
امام جمعه رفسنجان گفت: اگر سردار سرلشکر حاج‌ قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در عراق مدیریت نمی‌کرد امروز داعش در ایران بود و ایران را به خاک و خون کشانده بود.
وی خاطرنشان کرد: زمانی در دوران دفاع مقدس خط مقدم ما ایران و عراق بود و در حال حاضر خط مقدم لبنان و سوریه است.
آیین تشییع شهید محمدعلی محمدصادقی از شهدای عملیات بدر در سال 63 همراه با قرائت زیارت عاشورا در حسینیه ثارالله رفسنجان آغاز و سپس از حسینیه به سمت میدان ابراهیم و سپس به سمت هرمزدآباد روستای زادگاهش تشییع و در یادمان شهدا خاکسپاری شد.
در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان 24 شهید دوران دفاع مقدس شد که این شهدای بزرگوار در 10 شهر استان کرمان تدفین و خاکسپاری می شوند.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7433/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.