عطا ناوکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سال گذشته نیز با حمایت دولت تدبیر و امید مبلغ 30میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل برق مناطق شهری و روستایی رودبار جنوب هزینه شد.
فرماندار رودبار جنوب اظهار کرد: طی جهارسال اخیر تمامی روستاهای دارای 12 خانوار با حمایت دولت تدبیر و امید از نعمت برق برخور دار شده اند.
وی با بیان اینکه هنوزافت ولتاژ گریبان گیر مردم این شهرستان می باشد، گفت: با استقرار پست توزیع برق چاه حسن که با اعتبار 70 میلیارد ریال در روزهای اخیر نصب شد به میزان چشمگیری در بخش جازموریان مشکل افت ولتاژ برطرف شد.
وی افزود: تا یک ماه آینده مشکل افت ولتاژ بیش از 80 درصد روستاهای بخش جازموریان رفع شود.
ناوکی گفت: دولت تدبیر و امید با فراهم کردن زیرساخت های لازم از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کرده است و در این زمینه خدمات خوبی به مردم رودبار جنوب ارایه کرده است.
وی افزود: در زمینه طرح هادی روستایی، رودبارجنوب اولین شهرستانی بود که امسال توانست همزمان 22 روستا را وارد اجرای طرح هادی روستایی کند و اینها همه خدمات دولت می باشند.
فرماندار رودبار خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید 14 اداره در شهرستان نوبنیاد رودبار جنوب مستقر شدند که این نشان از توجه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم است.
وی اظهار کرد: امسال 36میلیارد ریال برای ساماندهی خیابان ها و معابرعمومی شهرهای رودبار و زهکلوت پیش بینی شده است که این کمک خوبی برای پیشرفت شهری این منطقه است.
رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
7450/6003/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.