سرهنگ ماشاءالله ملایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز روز بسیار بزرگ، تاریخی و شکوهمندی است که می تواند یک بار دیگر سرنوشت ملت ایران به دست مردم رقم بخورد.
وی عنوان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت قانونی تامین امنیت و آرامش انتخابات را بر عهده دارد و در این راستا تمهیدات خوبی اتخاذ شده است.
وی گفت: نیروی انتظامی با هماهنگی قرارگاه عملیاتی ابوذر و نیروهای کمکی یگان ویژه استان از همه ظرفیت های موجود برای حفظ آرامش در انتخابات استفاده می کند و در حال حاضر بستری را فراهم کرده ایم که مردم با آسودگی خاطر رأی خود را به صندوق ها می اندازند.
کل صندوق های اخذ رای در شهرستان جیرفت 665 صندوق می باشد که 281 صندوق از این تعداد مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 294 صندوق اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری است.

**فعالیت 2 بالگرد برای حفظ امنیت جنوب کرمان
جانشین قرارگاه ابوذر جیرفت از فعالیت مکرر 2 بالگرد برای حفظ امنیت هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد.
علی عمرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این 2 بالگرد متعلق به نیروی انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی است که توسط هوانیروز کرمان در اختیار شهرهای جنوبی استان کرمان قرار داده شده است.
وی عنوان کرد: این 2 بالگرد با محوریت جیرفت کار نظارت بر امنیت انتخابات را در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، فاریاب،کهنوج و رودبار جنوب بر عهده دارند و به صورت مکرر گشت هایی را در این مناطق انجام می دهند.
وی گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی که امنیت انتخابات را به خطر اندازد مشاهده نشده است و با دقت و حساسیت تمامی مناطق این شهرها را کنترل خواهیم کرد.
هفت شهرستان جنوب استان کرمان حدود یک میلیون نفر جمعیت دارند.
جیرفت یکی از 8 شهر استان کرمان است که انتخابات تمام مکانیزه (الکترونیکی) در آن برگزار می شود.
رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت 8 امروز (جمعه) 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در 2 هزار و 668 شعبه اخذ رای استان کرمان آغاز شد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.