به گزارش ایرنا، خیابان های شهر کرمان این روزها شاهد تکاپوی شهروندانی است که هر کدام در معرفی و البته طرفداری از نامزد خود در 2 انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در تلاشند.
فعالیت ستادهای حامیان دکتر روحانی و حجت الاسلام رئیسی 2 نامزد دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیش از سایر نامزدها در شهر کرمان خود را نشان می دهد.
پخش موزیک های شاد و انقلابی از بلندگو و باندهای نصب شده در ستادها تبلیغاتی نامزدهای انتخاب ریاست جمهوری و شهر و روستا شور و حالی وصف ناشدنی به شهر کرمان بخشیده است.
مناظره های دو به 2 و گروهی افراد در مراکز خرید، مکان ها و معابر عمومی و حتی تاکسی و اتوبوس این روزها نقل محافل مردم این دیار کهن و ولایتمدار است.
بستن خیابان ها برای تبلیغ و معرفی نامزد مورد نظر، چسباندن پوستر در مکان هایی که جز زحمت و صرف هزینه چیزی در بر ندارد هم از مظاهر تبلیغات انتخابات در شهر کرمان است.
دو شب گذشته نیز بسیاری از خیابان های مرکزی شهر کرمان گرفتار ترافیک خودروهایی بودند که به هوای حمایت از نامزد مورد نظر خود چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها، خیابان شهر را دور دور می کردند.
تبلیغ یکی از نامزدها به روش متفاوت و با اهدای شاخه های گل رز همراه با تراکت تبلیغاتی، پخش شربت و شیرینی، حضور دختران نوجوان و جوان در پشت چهارراه ها و اقدام به صحبت با سرنشین خودروها به منظور معرفی نامزد مورد نظر خود از جمله اقدامات نامزدهای انتخاباتی در شهر کرمان است.
اجاره ساختمان و مغازه های شیک و تبلیغات پر زرق و برق از جمله موارد قابل توجه در تبلیغات انتخاباتی در شهر کرمان است.
صرف نظر از وجود برخی بی اخلاقی ها در تبلیغات که آن هم در مواردی ناشی از ناآگاهی و نداشتن اطلاعات کافی در مورد قوانین است، می توان جو عمومی شهر و استان کرمان را در انتخابات سال جاری بسیار شعف انگیز و تنور تبلیغات انتخابات را داغ توصیف کرد.
پنجمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه 29اردی بهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار: نجمه حسنی و داوود رجبی ** انتشار دهنده: بهنام احمدی *
3029/7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.