به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس گروهی در خطبه های نماز جمعه رودبارجنوب با اشاره به اینکه هفته منتهی به نیمه شعبان به نام هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است، بر گرامیداشت این مناسبت تاکید کرد.
وی با اشاره به انتخابات 29 اردیبهشت گفت: مردم با دقت مناظره ها را پیگیری کنند تا نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند لذا دیدن مناظره ها فرصت خوبی برای انتخاب نامزد مورد نظر است.
امام جمعه رودبار جنوب افزود: مردم باید با دقت مناظره ها را بررسی کنند تا کدام شعار و برنامه نامزدها برای رفاه و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.
وی به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: برای رفع خلأ اقتصادی و فقر معیشتی مردم باید اقتصاد مقاومتی در جامعه عملی شود.
حجت الاسلام گروهی اظهار کرد: یکی از علل دزدی، شرارت و قاچاق فقر است لذا با تحقق اقتصاد مقاومتی این مشکل برطرف می شود.
وی به سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و گفت: جوانان افتخار و سرمایه ایران اسلامی هستند و رشادت های آنها در 8 سال دفاع مقدس تجربه خوبی از جوانان بوده است.
وی افزود: جوانان امروز جامعه اسلامی ما از جوانان اول انقلاب جلوتر هستند و یکی از توصیه های رهبر انقلاب اسلامی به جوانان «انقلابی گری » است لذا جوانان در این زمینه بصیرت داشته باشند.
وی ادامه داد: روحیه شجاعت و شهامت، اقدام و عمل، تلاش و گره گشایی از جامعه در جوانان نیاز امروز جامعه است.
حجت الاسلام گروهی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه مرزبانان در شرق کشور گفت: مقر تروریست هایی که مرزبانان را به شهادت رساندند در کشور همسایه است لذا ما توقع داریم کشور همسایه در برخورد با آنها به ایران اسلامی کمک کند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.