حسین اسحاقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روز به منظور آشنایی مردم با فرهنگ، آداب و رسوم و همچنین ظرفیت های جنوب استان برگزار می شود.
وی بیان کرد: برنامه های متنوع از جمله اجرای موسیقی محلی، رونمایی از کتاب، نمایشگاه فعالیت های انجمن های فرهنگی و هنری، سخنرانی چهره های مطرح کشوری و جلسات تخصصی در 2 نوبت صبح و عصر تدارک دیده شده است.
وی گفت: اجرای زنده فعالیت های هنری در رشته های مختلف و برپایی نمایشگاه آثار هنری عکس، پوستر و کاریکاتور با محتوای ظرفیت های فرهنگی و هنری و پخش مستندهای تصویری از جمله برنامه‌های یک روزه جنوب استان در نمایشگاه کتاب تهران است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان اضافه کرد: علاوه بر این فعالیت ها میز فرهنگی هم به منظور معرفی هرچه بهتر فعالیت های هنرمندان هفت شهرستان جنوبی استان برگزار خواهد شد.
سی امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که امروز (سه شنبه) آغاز به کار کرد، تا 23 اردیبهشت در نمایشگاه شهر آفتاب تهران برپاست.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد،‌ فاریاب،‌ رودبارجنوب، ‌کهنوج، ‌قعله گنج و منوجان را با جمعیت حدود یک میلیون نفر زیر پوشش دارد.
خبرنگار: روح الله صائب ** انتشار: رسول محمدحسنی
6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.