حیدر افشاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نشریات در جلسات برگزار شده هیات نظارت بر مطبوعات در فروردین ماه موفق به اخذ مجوز شدند.
وی بیان کرد: نشریات جدید شامل ندای جیرفت به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مهسا دارش، پژوهش های نوین علوم انسانی به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی زینب خدری، دراسات الادب المعاصر به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت و مدیر مسئولی مهدی ممتحن، ادبیات پایداری به صاحب امتیازی دانشگاه شهید باهنر کرمان و مدیر مسئولی احمد امیری خراسانی و ادب و زبان به صاحب امتیازی دانشگاه شهید باهنر کرمان و مدیر مسئولی محمود مدبری است که به ترتیب نظم انتشار آنها دو هفته نامه، دو ماهنامه، فصلنامه و دو فصلنامه می باشد.
رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نشریه ندای جیرفت در گستره استانی و مابقی در گستره سراسری منتشر خواهد شد.
وی تصریح کرد: علیرغم تعداد بالای نشریات منتشر شده در استان کرمان، حوزه نشریات تخصصی از کمیت مناسبی در استان برخوردار نیست.
افشاری گفت: یارانه سال 96 در آینده نزدیک به مطبوعات استان کرمان اختصاص پیدا خواهد کرد.
بیش از 300 نشریه از روزنامه تا سالنامه شامل بیش از 100 هفته نامه، حدود 40 دو هفته نامه، بیش از 40 مورد ماهنامه، هشت 2 ماهنامه، نزدیک 40 مورد فصلنامه، بیش از 10 مورد 2 فصلنامه و یک سالنامه در استان کرمان منتشر می شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار: رسول محمدحسنی
7437/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.