به گزارش ایرنا محمد محسن بیگی روز شنبه در بازدید استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان از تعاونی تولید پوشاک 'کار با افتخار' متعلق به عطا احمدی از خیرین بنام کرمانی افزود: در هر سال تحصیلی بالغ بر 300 هزار دست لباس فرم مدارس در استان تولید و عرضه می شود که ارزش مالی آن بالغ بر 10 میلیارد تومان است.
وی بیان کرد: ارزیابی شده هر تولیدی ظرفیت تولید چند دست لباس را دارد و فرم ثابتی با نظر طراحان لباس طراحی شده است تا از تغییر فرم لباس مدارس در هر سال جلوگیری شود.
وی گفت: فرمانداری ها در شهرستان های استان کرمان نیز موظف شده اند که پیگیر تولید لباس مورد نیاز ادارت هر شهرستان در آن شهرستان باشند و در صورت نبود زیرساخت لازم، لباس مورد نیاز از مرکز استان تامین شود.

**تولید پوشاک ویژه بانوان باشد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز ضمن تقدیر از اقدامات عطا احمدی گفت: باید تولید پوشاک استان ویژه بانوان باشد.
فاطمه سادات حسینی افزود: راه اندازی کارگاه های تولید پوشاک به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال خوبی را ایجاد می کند و آغاز کار در این حوزه با فرم مدارس آغاز شده است.
وی تاکید کرد: کارگاه های تولید پوشاک می توانند کار تولید پوشاک مدارس، بیمارستان ها، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگاه های صنعتی را انجام دهند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: سال گذشته 30 تولید کننده پوشاک در استان کرمان فعال بوده اند که در سال جاری به 50 تولید کننده افزایش یافته است.
وی خاطرنشان کرد: کارگاه تولید پوشاک کار با افتخار ظرفیت اشتغال 450 نفر را به صورت مستقیم دارد.
حسینی افزود: 50 دوزنده نیز در شهرک پدر آموزش دیده اند و می توان این افراد را به کارگیری کرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.