به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز پنجشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تصویری نماز و بصیرت با 80 اثر و محتوای نماز به مدت چهار روز در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری عنبرآباد آماده بازدید عموم مردم است.
حسین اسحاقی افزود: هنر دارای مفاهیم عمیقی است که بسیاری از موضوع ها را می توان در قالب آن به مردم بخصوص نسل جوان انتقال داد.
وی بیان کرد: رابطه دین و هنر نیز به قرن ها پیش بر می گردد و مصداق آن نقش و نگارهایی است که بر در و دیوار مساجد نقش بسته لذا دین و هنر دارای ارتباطی خوب و سابقه ای طولانی است که به همه ما در انتقال مفاهیم دینی کمک می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: برپایی نمایشگاه تصویری نماز و بصیرت از جمله برنامه هایی است که هنر و دین را به هم پیوند می زند و هدف آن ترویج و گسترش فرهنگ نماز میان مردم به ویژه نسل جوان با زبان گویای تصویر است.
وی با اشاره به اینکه آثار ارسالی از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است اظهار کرد: نمایشگاه تصویری نماز و بصیرت در همه شهرستان های جنوبی استان برگزار می شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام می شود.
مرکز شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.