حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره آموزشی با محتوای قرآن و عترت، احکام تخصصی ویژه بانوان و تربیت کودک، عقاید اسلامی بینش مطهر شهید مطهری و سبک زندگی اسلامی در این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از بین نخبگان به صورت مصاحبه حضوری از مرکز رودبار و بخش جازموریان انتخاب شده اند اظهار کرد: در این دوره آموزشی 40 نفر پذیرفته شده توسط پنج استاد از حوزه علمیه الزهرا (س) تهران و گروه جهادی شهید تهرانی مقدم آموزش لازم را فرا گرفتند.
وی گفت: 2 مرحله دیگر این دوره برای پذیرفته شدگان در این مرحله بعد از ماه مبارک رمضان در تهران و مشهد مقدس به صورت رایگان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: مربیان آموزش دیده در این دوره با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و زندگی سالم موظف به دادن آموزش به مردم پنج روستا شامل روستاهای خود و چهار روستای مجاور محل سکونت خود هستند.
وی گفت: این دوره آموزشی براساس یک چشم انداز 10 ساله طراحی شده است تا در نهایت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی بین خانواده ها و جوانان باشیم.
مرکز شهرستان رودبار جنوب در فاصله 330 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7450/6003/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.