به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، خلیل همایی‌راد عصر امروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات و هیئت نظارت استان اظهار‌ داشت: تا‌کنون 8 جلسه ستاد امنیت انتخابات در استان کرمان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بحث امنیت را در دو محور امنیت استان و امنیت انتخابات پیگیری می‌کند گفت: اطلس امنیت انتخابات تهیه شده است.

مدیر‌کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه تاییدیه اطلس امنیت انتخابات امروز از وزارت کشور فرستاده شده است افزود: برای برقراری امنیت انتخابات در استان کرمان حدود 40 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

وی از برقراری امنیت انتخابات به صورت مستقیم با فعالیت حدود 10 هزار نفر در استان خبر داد و خاطر‌نشان کرد: هر گونه ارائه اطلاعات در مورد امنیت انتخابات نیز از طریق سخنگوی شورای تامین استان انجام می‌شود.

همایی‌راد با بیان اینکه همه روال انتخابات در استان کرمان بر اساس قانون انجام می‌شود گفت: عدم مداخله نیروهای مسلح در انتخابات مورد تاکید است.

در این جلسه حسین زین‌الصالحین مدیر‌کل ثبت احوال استان کرمان نیز با اشاره به اینکه 50 هزار و 188 نفر رای اولی در استان کرمان وجود دارد گفت: دو میلیون و 122 هزار و 435 نفر در استان کرمان واجد شرایط شرکت در انتخابات در استان هستند.

وی تاکید کرد: برای شرکت در انتخابات داشتن کد ملی برای رای‌دهندگان الزامی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614276
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.