به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم جشن بزرگ پدران آسمانی امشب با حضور باشکوه مردم کرمان و خانوادههای معظم شهدا و جانبازان در جوار قبور مطهر شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، سرهنگ پاسدار علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه حضرت رسول‌(ص) کرمان، صفرزاده مدیر‌کل محیط زیست استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این مراسم با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این جشن ترویج فرهنگ ایثار و شهدات و رساندن پیام شهدا است گفت: حضور باشکوه فرزندان شهدا در این مراسم مایه مباهات و افتخار است.

وی با بیان اینکه امشب همه فرزندان شهدا بر سر مزار پدر شهید خود برای عرض تبریک حاضر شدند افزود: جشن پدران آسمانی ظرفیتی برای معرفی شهدا به نسل جوان است.

حسنی‌سعدی با اشاره به اینکه وجود خانواده‌های شهیدان برکت نظام مقدس اسلامی است بیان کرد: در سال گذشته تعداد زیادی از پدران و مادران شهدا به فرزندان شهیدشان پیوستند که جای خالی آنها احساس می‌شود.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: طی سال 95 تعداد 206 نفر از پدران و مادران شهدا از دنیا رفتند.

وی تکریم خانواده‌های شهدا را لازم دانست و گفت: آنچه که عزت و اقتدار در جامعه امروزی وجود دارد به برکت خون شهدا و در مرحله بعد عظمت و استواری خانوده‌های شهدا است.

به گزارش تسنیم، جشن بزرگ پدران آسمانی در گلزار شهدای کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله اجرای سرود و همخوانی، مولودی خوانی، مسابقه پیامکی همراه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 612344
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.