به گزارش ایرنا محمد باژیان روز سه شنبه در نشست شورای اداری و اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان افزود: 600 طرح اقتصاد مقاومتی استان کرمان تاکنون مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: تمام طرح های اقتصاد مقاومتی استان کرمان توسط اداره کل بازرسی و نظارت استانداری مورد بازرسی قرار می گیرد و روند پیشرفت فیزیکی این طرح ها نیز به استاندار کرمان اعلام می شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان با اشاره به اینکه این استان به هشت منطقه اقتصادی تقسیم شده است بیان کرد: با پیگیری های استاندار کرمان 20 منطقه این استان با مشارکت معین های اقتصادی توسعه خواهند یافت.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مردمی کردن اقتصاد تصریح کرد: اقتصادی می تواند مقاومت کند که مردمی باشد و مردم در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی باید مشارکت داشته باشند لذا اقتصاد مقاومتی را از مساجد و مردم آغاز کرده ایم.
امام جمعه ریگان نیز گفت: باید به اقتصاد داخلی توجه و از تولیدات داخلی حمایت شود.
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی با بیان اینکه احداث کارخانه در ریگان با توجه به مشکلات بیکاری در این شهرستان ضروری است تصریح کرد: جلوی قاچاق کالا باید گرفته شود تا اقتصاد مقاومتی رونق بگیرد.
فرماندار ریگان نیز گفت: 53 پروژه در قالب اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تعریف شده و بیش از 17 مورد از این پروژه ها در بخش کشاورزی است.
امین باقری با بیان اینکه 10 صندوق خرد روستایی در شهرستان ریگان راه اندازی شده است اظهار کرد: 16 صندوق خرد روستایی دیگر نیز بزودی توسط معین این منطقه در ریگان راه اندازی می شود.
باقری با اشاره به راه اندازی ناحیه صنعتی در شهرستان ریگان افزود: زمین های این ناحیه به منظور اجرای طرح های اقتصادی آماده واگذاری است.
وی افزود: کارخانه لاستیک نیز بزودی و با پیگیری های انجام شده توسط معین اقتصادی این منطقه در شهرستان ریگان راه اندازی خواهد شد.
شهرستان ریگان با 96 هزار نفر جمعیت تا مرکز استان کرمان 285 کیلومتر فاصله دارد.
خبرنگار: موسی ملائیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7442/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.