معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از وجود 710 مدرسه زیر 10 دانش آموز در این استان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۷۱۰ مدرسه با وجود یک تا ۱۰ نفر دانش آموز در استان کرمان وجود دارد گفت: وجود این مدارس بیانگر توجه به عدالت آموزشی و از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش جماران، قوام‌رضا میرحسینی روز یکشنبه در نشست ویدئو کنفرانس شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با روسای ادارات شهرستان ها و مناطق استان کرمان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: انعطاف پذیری انقلاب اسلامی در این بیانیه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز باید در حوزه کاری ضمن تکیه بر اصول و ارزش های نظام تعلیم و تربیت در راستای تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی ایران انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم.

وی نقد پذیری را در حوزه کاری از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: شفاف سازی و نقد پذیری در حوزه مالی اداری لازمه؛ اعتماد سازی و سلامت اداری است.

میرحسینی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به جوانگرایی اظهار کرد: جوان گرایی از سیاست های مهم آموزش و پرورش استان کرمان در راستای افزایش بهره وری و کارآمدی است.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد مقاومتی و مولدسازی اشاره کرد و گفت: ایجاد درآمدهای پایدار و ثابت با تجاری سازی فضاهای آموزشی بر اساس قانون بودجه در سال ۹۶ مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان در راستای تحقق این مهم است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان به آغاز ثبت کتاب های درسی پایه دهم تحصیلی از امروز بیست و نهم تیر ماه اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه کتب درسی به صورت انفرادی توسط والدین و گروهی توسط مدارس ضروری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.