یحیی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شرایط کرونا کارگران روز مزد به لحاظ اقتصادی دچار مشکلات فراوانی شده اند به همین دلیل به دنبال شناسایی این افراد به منظور یاری رساندن به آنها در استان کرمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال هاست که وحدت رویه و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری وجود ندارد، افزود: در استان کرمان با حمایت استاندار و امام جمعه نرم افزار «رزمایش کریمان» راه اندازی شده است.

صادقی افزود: قرار است تمامی دستگاه‌های مرتبط با خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری نظیر هلال احمر، اوقاف، بسیج، بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و… اطلاعات نیازمندان غیر مددجوی کمیته امداد و بهزیستی را در این سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد: از این طریق بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند ایجاد می‌شود که نیازهای افراد هم در سامانه مشخص شده است.

مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: در حال حاضر اطلاعات در حال بارگذاری در این سامانه است و بر اساس این اطلاعات می‌توان تصمیم گیری های بهتری انجام داد البته نیاز است همه خیریه‌ها در این زمینه تمکین کنند.

صادقی عنوان کرد: برخی کمک‌ها هم که به صورت متمرکز برای غیرمددجویان در اختیار کمیته امداد قرار می‌گیرد را به همین افراد پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.