به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فریدون فعالی در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان زرند افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری این شهرستان  ساخت هتل و مراکز اقامتی بسیار ضروری است و با احداث هتل و مراکز اقامتی در زرند میزان ماندگاری گردشگران در این شهرستان افزایش می یاید.

وی با اشاره به همدلی و همکاری هرچه بیشتر دست اندرکاران صنعت گردشگری شهرستان زرند برای توسعه این صنعت تصریح کرد: دغدغه شهرداری و شورای شهر برای توسعه گردشگری امیدوار کننده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: شهرستان زرند دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی است که می تواند هر گردشگری را به سوی آن سوق دهد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ برج زرندوئیه به عنوان پیشانی گردشگری این شهرستان تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی  استان کرمان آمادگی لازم برای همکاری با مالک این برج تاریخی در زمینه های فنی مهندسی، نظارت، اعطای تسهیلات و صدور موافقتنامه برای کاربری بخشیدن به آن را دارد.

برج زرندوئیه، بازار سهرابی، قلعه و چهار برج شاهرخ خان روستاهای جرجافک، حتکن و داهوئیه از جمله آثار و بناهای تاریخی و مناطق گردشگری شهرستان زرند محسوب می شود.

شهرستان زرند در فاصله ۷۵ کیلومتری شمال غرب مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.