به گزارش ایرنا، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در حاشیه آیین تجدید میثاق بانوان کرمانی با شهدا در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این برنامه این است با آرمان های شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت، عهد و پیمان ببندیم و نگاه و نگرش و منویات ایشان در خصوص مسائل انقلاب و اسلام و ولایتمداری را مدنظر قرار دهیم. 

فاطمه السادات حسینی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) به مادران شهدا، خاطرنشان کرد: ما هر چه داریم از پایداری خانواده ایثارگران و شهداست.

وی ادامه داد: باید بدانیم امنیت و آرامش امروز میهن اسلامی را مدیون سختی ها و صبوری های زینب گونه خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و امروز هم باید بتوانیم راه شهدا و آرمان حاج قاسم سلیمانی را در جامعه تبیین کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: باید ساز و کارهایی پیش بینی شود که مادران عزیز بتوانند نگاه و نگرش تربیت قاسم گونه را مد نظر قرار دهند و همانگونه که مادر ایشان با اقتدا به زهرا (س) توانست چنین دلاوری را تربیت و تحویل جهان اسلامی دهد، فرزندان افتخار آفرینی را برای اسلام تربیت کنند. 

حسینی به برنامه های ایام گرامیداشت مقام زن و مادر نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه ها از امروز آغاز شده و تا ۲ اسفند ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: برنامه گرامیداشت مقام زن و مادر در محورهای آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت و بهداشت و جشنواره ها طرح ریزی شده و در مجموع بالغ بر ۲ هزار برنامه در سراسر استان کرمان در مدارس، ادارات و مساجد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه ویژه ای با حضور خانواده معظم سردار سلیمانی برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: برنامه میثاق اسوه های صبر و پایداری نیز امشب در سالن ایثار بنیاد شهید برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: برنامه ویژه دختران قاسم سلیمانی نیز با رویکرد آشنایی با راه و مرام و ارادت ایشان به بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) برگزار می شود تا مادران فردای جامعه این شجاعت را پیدا کنند که در مسیر ولایت فرزندانی چون حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند.

حسینی گفت: دوم اسفند سال جاری بانوان همانند همیشه در خلق حماسه های نظام مشارکت خواهند داشت زیرا از توصیه های رهبری و سردار شهید این است که حضوری حداکثری داشته باشیم و با وحدت و هم افزایی در مسیر دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.