به گزارش ایرنا ، محمد جواد فدایی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و همه مردم به اهمیت آن آگاه هستند، زیرا هرکاری در کشور برای توسعه و حل مشکلات مردم بخواهد انجام بشود، مبتنی بر قانون است.

وی با بیان اینکه مجلس قوانین کارا، مترقی و خوب تنظیم می کند و قوانین مشکلات مردم را حل می کند تصریح کرد: امیدواریم انتخاباتی قانونی، سالم و پرشور داشته باشیم و مردم با رضایتمندی در انتخابات شرکت کنند.

استاندار کرمان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی در کرمان اظهار داشت: در تمامی فرمانداری های سطح استان کرمان امکانات لازم برای ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: طبق قانون از امروز ثبت نام داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۹ حوزه اصلی در استان کرمان و وزارت کشور  آغاز شده و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

۱۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برای ۹ حوزه انتخابی استان کرمان از جمله حوزه های انتخابی اصلی بافت (بافت، رابر و ارزوئیه)، بم (بم، ریگان، فهرج و نرماشیر)، جیرفت(جیرفت و عنبرآباد)، رفسنجان(رفسنجان و انار)، زرند، (زرند و کوهبنان)، سیرجان(سیرجان و بردسیر)، شهربابک، کرمان(کرمان و راور)، کهنوج(کهنوج، منوجان، قلعه گنج، رودبار جنوب و فاریاب) انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.