به گزارش ایرنا ، رضا اردکانیان روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تکمیل طرح فاضلاب زرند در جمع خبرنگاران  افزود: افتتاح و بهره برداری از حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه وزارت نیرو در سفر رییس جمهوری به استان کرمان در قالب واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گهران، تعدادی پروژه برقی، نیروگاه‌های خورشیدی و تصفیه‌خانه فاضلاب مصداق این شتابان بودن روند توسعه و آبادانی است .

وی  با اشاره اینکه وزارت نیرو در کرمان ۵۴ پروژه عمده آب، برق و فاضلاب با اعتباری بالغ‌ بر ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا دارد اظهار داشت : در این سفر عملیات اجرایی حدود یک هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان پروژه صنعت آب و برق از جمله طرح جمع‌آوری و تصفیه‌ فاضلاب زرند آغاز خواهد شد و امیدواریم این پروژه ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

اردکانیان با اشاره به آغاز پویش هرهفته_الف_ب_ایران از نیمه دوم امسال در کشور، گفت: این پویش به معنای یک حرکت دسته جمعی است و بر اساس آن مقرر شده است تا پایان امسال ۲۲۷ پروژه مهم صنعت آب و برق با اعتباری بالغ‌بر ۳۳ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری برسد.

اردکانیان با بیان این مطلب که هر هفته یکی از استان‌های کشور شاهد افتتاح پروژه‌های مهم آب و برق در راستای پویش یاد شده خواهد بود، ادامه داد: این پویش بدین معنا نیست که پیش از این وزارت نیرو پروژه‌های مهمی نداشته و یا پس از این طرح‌های بزرگی برای افتتاح نخواهد داشت.

براساس این گزارش در سفر دو روزه رییس جمهوری به استان کرمان با افتتاح  ۲۰طرح محوری و کلیدی با اعتبار و سرمایه گذاری  ۱۵هزار میلیارد تومان ۲۵۰۰فرصت جدید شغلی در این استان ایجادخواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.