محمدجواد فدائی روز یکشنبه در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان آورده است، این روز در تقویم رسمی کشور ما با عنوان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" نامگذاری شده که به عنوان برگ زرینی در تاریخ مجاهدت های ملت غیور ایران به ثبت رسیده است.

وی می افزاید، ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکلگیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن بیگانگان از ایران نقش مؤثری داشته است.
استاندار کرمان در ادامه این پیام آورده است، سه رویداد مهم تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸، همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان به ویژه خودباوری و اتکا به نفس نسل جوان را یادآور می شود.
فدائی در این پیام می افزاید، بدون تردید همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره)، هیمنه پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.
وی آورده است، اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به دانش‌آموزان عزیز و مردم شریف استان کرمان تبریک عرض کرده و از آحاد مختلف مردم انقلابی، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه دعوت می‌کنم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور گسترده داشته باشند و یک بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیمان ببندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.