سیدرهام حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه‌های مختلف از جمله ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸ در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رضایت‌مندی مشتریان در استان و برای پاسخگویی و پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مشتریان راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: این عملکرد توسط کارشناس دفتر مدیر مخابرات منطقه کرمان جهت پیگیری نیازهای مشتریان در سه زمینه تلفن ثابت، اینترنت و طرح شاهکار (اصلاح مشخصات) در اولین فرصت و طی تماس با مشتری در جهت تائید یا رفع خرابی و مشکل تا وصل ارتباط همراه و همگام مشتریان هستند.

مدیر مخابرات منطقه کرمان ادامه داد: همچنین علاوه بر این سامانه‌ها درگاه سیستم ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز تعریف شده که تمامی افراد در سراسر کشور می‌توانند از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و لینک ارتباط مستقیم با مدیرعامل مخابرات ایران نقطه نظرات، انتقاد، پیشنهاد و درخواست‌های خود را در میان گذاشته تا در اسرع وقت به درخواست‌ها در حوزه‌های ثابت و دیتا رسیدگی شود و موارد بعد از ارجاع به کلیه مناطق پاسخ آنها پیگیری می‌شود.
به گفته حسینی  مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضرورت پاسخگویی مستمر و افزایش رضایت مشتری را به صورت قطعی هدف اصلی این اقدام دانسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.