محمدحسین اکبری روز یکشنبه در نشست میز کارآفرین تامین اجتماعی (بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی) افزود: کمیته بخشودگی جرائم تامین اجتماعی در سه مرحله به ترتیب هزار و ۲۴۱، ۹۴۰ و ۱۶۰ پرونده را بررسی و بحران در این کارگاه ها و مجموعه ها را تایید کرد که می توانند از بخشودگی جرائم در این حوزه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بحران در مجموعه های اقتصادی به دلایلی مانند خشکسالی های اخیر و پیاپی استان کرمان، نوسانات شدید نرخ ارز، کاهش تولید محصولات کشاورزی استان، رکود حاکم بر بازار، تحریم های اقتصادی، عدم وجود نقدینگی، کاهش شدید قدرت خرید مردم و وجود تورم فزاینده در بخش های مختلف ایجاد شده که باید به اقتصاد استان کمک کرد.

رئیس کمیسیون بیمه، بانک و مالیات اتاق بازرگانی بیان کرد: طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان با هدف رونق تولید و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور مساعدت با کارفرمایان مدیون و بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولیدات داخلی، در استان کرمان از ۱۳ خردادتا ۱۳ شهریور اجرایی شد.

وی تاکید کرد: حدود پنج هزار و ۵۰۰ بنگاه اقتصادی در استان کرمان فعالیت دارند که با مشکلات زیادی مواجه هستند و حمایت از آنها باید انجام شود.

 در ادامه این نشست مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه تامین اجتماعی مانند اعتراض به حسابرسی ها، در نظرنگرفتن برخی احکام، بحران در شرکت های انفورماتیک، ارسال پرونده بیمه بیماران خاص به مدیریت درمان و غیره  مطرح و بررسی شد و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی استان نظرات، پیشنهادات و پاسخ های لازم را برای حل مشکلات آنها ارائه دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.