به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رقابت های میانداری ۱۲‌گانه انفرادی قهرمانی استان کرمان با رقابت ۲۶ ورزش کار در محل زورخانه بین المللی شهید لنگری زاده برگزار شد.

بر این اساس و در مسابقات وزن نخست رده سنی نونهالان (منهای ۴۰ کیلوگرم) علی اناری از رفسنجان با کسب ۲۰۵ امتیاز اول شد و همچنین مرتضی نوروزی دیگر عضو تیم رفسنجان با ۲۱۱ امتیاز به مقام نخست وزن دوم (به اضافه ۴۰ کیلوگرم) دست یافت.

در رده سنی نوجوانان محمدطاها ترک‌زاده با کسب ۲۹۷ امتیاز به مقام نخست وزن منهای ۶۰ کیلو گرم رسید و عرفان صابری از رفسنجان در همین وزن با کسب ۲۵۰ امتیاز دوم شد. همچنین حسین بازماندگان از رفسنجان با ۲۹۲ امتیاز در مسابقات وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم به مقام دومی مسابقات دست یافت.

علی مرشدی و علی ملکی ۲ عضو تیم‌های کرمان و رفسنجان در وزن اول (منهای ۸۰ کیلو گرم) به ترتیب با کسب ۱۵۱ و ۱۳۱.۵ امتیاز عناوین اول و دومی را در مسابقات میانداری ۱۲ گانه انفرادی رده سنی جوانان به خود اختصاص دادند.

امیر کرنگ‌زاده از کرمان با کسب ۱۵۶ امتیاز جایگاه نخست وزن منهای ۹۰ کیلوگرم رده سنی امید را تصاحب کرد و همچنین ابوالفضل عرب از رفسنجان با کسب ۱۲۰ امتیاز بر سکوی نخست وزن به اضافه ۹۰کیلوگرم ایستاد.

ایمان سیاه‌کوهی نیز رتبه نخست در وزن اول (منهای ۹۰کیلو گرم) رده سنی بزرگسالان مسابقات میانداری ۱۲ گانه انفرادی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان را کسب کرد.

ضمن آنکه در وزن دوم ( به اضافه ۹۰ کیلو گرم) این مسابقات علی رضا ایران نژاد از رفسنجان با کسب ۱۸۴ امتیاز اول شد و امیررضا آقاعباسی از کرمان با به دست آوردن ۱۸۱.۵ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد.

۳۰۲۹/۷۴۲۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.