علیرضا محدثی زرندی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن هشدار به  داوطلبان دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور افزود: متاسفانه در آستانه آغاز ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، بسیاری از موسسات غیر مجاز و بی هویت با جعل آرم دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و استفاده از اطلاعات پرتال دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور می کنند.

وی اضافه کرد: زمان و جزئیات ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و پرتال دانشگاه پیام نور کشور و استان به نشانی www.pnu.ac.ir و   www.kerman.pnu.ac.ir  انجام می شود.
محدثی زرند تاکید کرد: موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجو ندارند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ادامه داد: دانشگاه پیام نور استان کرمان در ۲۷ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و نحوه پذیرش به ۲صورت ثبت نام از طریق کنکور سراسری کارشناسی ارشد و ثبت نام دوره های فراگیر است.

۹۸۹۵/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.