به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در سفر به کرمان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: یکی از ویژگی های نیروی انتظامی در تراز انقلاب بعد معنوی و مکتبی این نیروی عظیم است و تامین معنویت بدون اتصال به ولایت و منشاء معنویت میسر نیست.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت های نمایندگان ولی فقیه از نیروی انتظامی موجب دلگرمی کارکنان خدوم این نیرو است و قدردان هستند، خاطرنشان کرد: هر چه مجموعه های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در استان ها در مسیر ایجاد ارتباط بیشتر بین نیروی انتظامی و نمایندگان ولی فقیه در استان ها و ائمه جمعه گام بردارند و نیروی انتظامی را به ولایت وصل کنند، سود می بریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهارداشت: با حضور در استان ها و دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان ها  این پیام را به جمع نیروی انتظامی مخابره می کنیم که این نیرو اگر می خواهد به سطح تراز انقلاب برسد، بدون حمایت ها و پشتیبانی های معنوی نمایندگان ولی فقیه در استان ها میسر نخواهد بود.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه هفته نیروی انتظامی، تقاضا داریم که ائمه جمعه در استان ها که از توان علمی قابل قبولی برخوردار هستند، چندین خطبه را به نیروی انتظامی در تراز انقلاب قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 36 مولفه از فرمایشات رهبری درباره نیروی انتظامی استخراج شده که می تواند در خطبه های نماز جمعه مورد تبیین قرار گیرند و می توانند گنجینه بسیار خوبی برای نیروی انتظامی در تراز انقلاب باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: پیوند عمیق و وسیعی بین فرماندهان انتظامی استان ها و نمایندگان ولی فقیه وجود دارد که زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به مردم فراهم می کند.

7440

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.