به گزارش ایرنا،   محمد حسن اسدی روز سه شنبه در نشست پنجره واحد سرمایه گذاری کرمان افزود: در قالب این تعداد طرح ۳۱ هتل یک تا سه ستاره و هتل آپارتمان به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد : در حال حاضر در استان کرمان ۸۸ پروژه در حال ساخت داریم که برآورد حجم سرمایه گذاری آنها یک هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان است.

 اسدی با اشاره به این مطلب که این پروژه ها از حدود چهار سال قبل آغاز شده اند، افزود: مساحت زیربنای این پروژه ها یک میلون و ۴۸۹ هزار مترمربع است و پیشرفت فیزیکی متوسط این پروژه ها ۴۴ درصد است که با افتتاح آنها برای دو هزار و ۶۰۴ نفر شغل ایجاد می شود.

اسدی  ضمن بیان این مطلب که طرح جامع گردشگری کشور در دست تدوین است، گفت: صنعت گردشگری در کشور صنعتی نوپاست و توجه لازم به این حوزه انجام نشده است.

استاندار کرمان هم در این نشست با براینکه طرحهای بالای ۲ میلیارد تومانی تنها از طریق پنجره واحد قابل پیگیری است  گفت: اگر دستگاه ها استعلامات مربوط به طرح های بالای دو میلیارد تومان را به صورت منفرد پذیرش کنند، تخلف خواهد بود و تمامی این طرح ها باید از طریق پنجره واحد سرمایه گذاری پیگیری شده و پاسخ استعلامات طی  دو هفته ارائه شود.

محمد جواد فدائی  تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال نیاز به تسریع در سرمایه گذاری و جلب سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که در این رابطه باید اقدامات مربوط به دولت از جمله صدور مجوزها و استعلام ها تسریع شود و تحقق این امر، راهی جز پنجره واحد ندارد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذار برای ارائه استعلامات باید به یک مرکز مراجعه کرده و جواب تمامی استعلامات را دریافت کند.

استاندار کرمان با اشاره به طرح مباحثی درباره تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری به صورت فیزیکی یا الکترونیکی، اظهارداشت: مقرر شد تا زمانی که پنجره واحد به صورت الکترونیکی از سوی اتاق بازرگانی ایجاد می شود، نشست های  آن به صورت فیزیکی برگزار شده و روند سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.