به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در شورای اداری استان کرمان، کمک به دیگران و حل مشکلات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان ادارات در جایگاهی هستند که می توانند نیازهای مردم را برطرف کنند و هر چه در این راستا اقدام شود، جزو کفارات ذنوب بزرگ و مهم افراد محسوب می شود.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه، ضمن بیان این مطلب که موضوع امامت و ولایت ادامه دهنده رسالت و نبوت است، ادامه داد: طبق اعتقادات دینی خود  اصول و فروعی را قائل هستیم و وقتی اصول را می شماریم، پنج اصل درباره اصول ذکر می کنیم که یکی از این موارد موضوع امامت است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: یکی از فرق های مهم و اساسی اصول و فروع دین در این است که اصول دین یا فعل خدا و یا صفت خداست و فروع گاهی با همه اهمیت خود فعل مکلف است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: عید غدیر آغاز امامتی است که تکمیل کننده رسالت و نبوت است و اگر این امامت در ادامه رسالت قرار نگیرد، کار رسول یا نبی ابتر و ناقص می ماند.

وی با اشاره به اینکه آدمی دو ظرفیت خدادادی سلامت و قدرت و توان را در اختیار دارد که به صورت امانت در اختیار او قرار گرفته است، تاکید کرد: بخشی از قدرت انسان در ذات او وجود دارد و بخشی از آن در موقعیت هایی است که دیگران آن را در اختیار آدمی قرار می دهند که البته هر دوی آنها روزی سلب خواهد شد.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.