به گزارش ایرنا، سیدابوالحسن مهدوی عصر شنبه در نشست مدیران باشگاه مس کرمان با پیشکسوتان و رسانه های استان کرمان  افزود: مدیریت جدید باشگاه مس کرمان به دنبال مسائل سیاسی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه پیشران ورزش ایران فوتبال است اظهار داشت: تیم فوتبال مس کرمان طلایه دار ورزش استان است لذا برای صعود به لیگ برتر باید مورد حمایت تمامی مردم و مسئولان این استان قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی مس کرمان گفت: در زمانی که امتیاز باشگاه شهرداری به مس کرمان واگذار شد، این باشگاه شکل گرفت و امروز این باشگاه با حمایت از ورزش در تمامی نقاط استان، طلایه دار ورزش کرمان و جنوب شرق کشور نام گرفته است.

وی ادامه داد: صعود یک تیم فوتبال به لیگ برتر نگاه های میلیونی پشت سر خود دارد و امروز فوتبال در جای جای این استان، دنبال می شود.

مهدوی افزود: تیم فوتبال مس کرمان باید به لیگ برتر راه یابد و با این صعود ورزش های دیگر نیز ارتقا و توسعه می یابند و صعود به لیگ برتر حق مردم استان کرمان است.

وی عنوان کرد: رسانه ها واقعیت ها را بیان می کنند و خبرنگار نباید شرف و وجدان خود را بفروشد.

رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان گفت: خبرنگار وظیفه بسیار سنگینی برعهده دارد و باید صحت، سلامت و صداقت را در فعالیت خبری خود رعایت کند.

وی تصریح کرد: موفقیت باشگاه مس کرمان با ایفای نقش پررنگ رسانه ها محقق می شود و رسانه های کرمان یار و یاور ورزش استان و باشگاه مس کرمان خواهند بود که باید استفاده مطلوب از این ظرفیت ها شود.

مهدوی اضافه کرد: ۳۰ مرداد با حضور بیش از ۵۰۰ نفر تفکری مثبت را روانه تیم های ورزشی مس کرمان می کنیم که امیدواریم این تیم ها سرامد ورزش استان کرمان شوند.

۷۴۲۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.