به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل تدینی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ مبلغ به عنوان مربی در اجرای برنامه های این طرح مشارکت دارند افزود: سازمان اوقاف در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هر ساله ویژه برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارد که برگزاری این طرح برای جذب قشر نوجوان و جوان جامعه به فضای معنوی اماکن متبرکه، یکی از  برنامه های سازمانی اوقاف است.
وی  هدف از اجرای این طرح های تابستانی را غنی ‌سازی اوقاف فراغت و استفاده حداکثری جوانان و نوجوانان با ارائه برنامه‌ های فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کلاس های این طرح در ۹۰ پایگاه مستقر در اماکن متبرکه استان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه کلاس ‌های این طرح با حضور ۴۰ مُبلغ اعزامی و ۵۰ مربی بومی اداره می شود خاطرنشان کرد: کلاس‌ تصحیح قرائت نماز، برنامه ‌های انس با قرآن، اردوهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی نیز در قالب این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام تدینی تصریح کرد : مراسم اختتاحیه کلاس های این طرح پایان مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستانی در جوار بقاع متبرکه و مراکز فرهنگی مجری طرح  برگزار و از شرکت کنندگان فعال در این کلاس ها با اهدای جوایزی تجلیل می شود.

۳۰۲۹/۹۸۹۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.