به گزارش ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در زمینه حفظ حقوق عامه و پس از بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز محور مواصلاتی قلعه گنج به منوجان، دستورات قضایی و تذکرات  لازم برای اصلاح و ترمیم جاده در مهلت قانونی به اداره راه و شهرداری داده شد.

سجاد افشارمنش پرداختن به حقوق عامه را از جمله وظایف مهم دادستانی و همچنین همه مدیران برشمرد و افزود: صیانت از حقوق عموم مردم کاری سنگین و حساس است لذا نباید در دفاع از این اصل کوتاهی شود از این رو در این امر مهم، همه دستگاه های دولتی باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: آزادی های مشروع، حقوق زیست محیطی، بهداشت و سلامت عمومی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی و خدادادی از جمله حقوقی بوده که متعلق به عموم مردم و حق همه است و باید رعایت شود چراکه نقض حقوق عامه، جرم تلقی شده و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج همچنین به شعار رونق تولید اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی شهرستان آمادگی لازم را برای همکاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران دارد.

وی اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم از جمله کاهش سرقت مقرر شد با همکاری شهرداری، در آینده نزدیک خیابان های اصلی شهرستان به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

مرکز شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

7450/7429

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.