احمد انارکی محمدی عصر  پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  راه آهن احمداباد رفسنجان زیر نظر راه اهن بندرعباس است و این کارگران با شرکت تراورز قرارداد دارند و کار تعمیرات و اصلاح خطوط ریلی این خطه را انجام می دهند.

انارکی محمدی تصریح کرد: این کارگران صبح امروز حقوق تا آخر خردادماه خود را دریافت کردند اما مشکلات بیمه ای و حقوق ۴۰ روز گذشته از مطالبات آنها است که پی گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون مبلغ ۵۰۰ هزارتومان نیز بابت سبد حمایتی ماه مبارک رمضان و ۱۵۰ هزار تومان عیدی عید فطر و ۲۰۰ هزار تومان بابت ماموریت های مقابله با سیل به همراه حقوق و مزایا تا پایان تیرماه پرداخت شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: هفته آینده با سفر هیاتی از مسئولان و مدیران شرکت ملی راه آهن به رفسنجان بررسی مشکلات و راهکارهای حل آنها در خصوص ایستگاه ها و گسترش مسیر ریلی حوزه رفسنجان و انار و رفع مشکل منازل این شرکت در بیاض در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وجود معادن، محصول کشاورزی و صنایع تولیدی و گردشگری در رفسنجان و انار لزوم توجه بیشتر دولت را نسبت به توسعه مسیر حمل و نقل ریلی در این منطقه را می طلبد.

7433/ 5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.