به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در کنگره بزرگداشت 6500 شهید استان کرمان افزود:امروز خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران،آزادگان، رزمندگان، مدافعان حرم و عزیزان دفاع از امنیت کشور در کنار مردم فهیم دیار مردانگی و گذشت یعنی استان پهناور کرمان به همراه شهید زنده و سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، برای تکریم از هزاران شهید به سوگ نشسته اند.
وی ادامه داد: آنچه از صدر اسلام پیرامون ایثار و فداکاری در رکاب ائمه و امامان معصوم (ع) شنیده ایم را یاران امام راحل در دوران دفاع مقدس به اجرا درآوردند.
امام جمعه کرمان گفت: شهیدان با صلابت و با صداقت این سرزمین در گذر سخت تاریخ هجمه ناجوانمردانه دشمن به کشور را به فرصت تبدیل کردند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: بخشی از شرکت کنندگان امروز مردان بی ادعای روزهای سخت و امتحان داده اند که اسلحه به دوش از معابری عبور کردند که روئیدن گل سرخ از سنگرها را با چشم خود دیده و با پاهای خود لمس کرده اند.
وی عنوان کرد: امروز تمامی مسئولان با وحدت حول محور ولایت و تحت زعامت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) با مدد از شهدای گرانقدر با آرمان های امام عظیم الشان بیعت نموده و در پیروی از ولایت فقیه و رهبری معظم و معزز انقلاب تا پایان ایستاده ایم.
وی از دست اندرکاران برگزارش کنگره فاخر، عظیم و با حج بالای کار فرهنگی و با محوریت 6500 شهید استان کرمان نیز تقدیر کرد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.