در یادداشت این نشریه آمده است، جشنواره ابوذر کرمان با حضور میهمانانی ویژه از تهران، سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثاراالله، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی، و جمعی از مسئولان شهر کرمان برگزار شد.
گرچه بنا به گفته مسئولان برگزاری جشنواره هدف از برگزاری تجلیل از خانواده های شهدای رسانه و فضای مجازی بود به خوبی صورت گرفت که متاسفانه به صورت گزینشی و بدون اشاره به نام رسانه از تعدادی از رتبه آوران تجلیل شد.
گر چه گزینش این افراد که از عزیزان و فعالان عرصه خبر و رسانه بودند خود جای سوال دارد در پایان به بهانه کمبود وقت اهدای لوح تقدیر و جوایز تعدادی از آنها بدون ذکر نام آنها بر جا ماند که این خود باعث رنجش این عزیزان شد.
لازم به ذکر است که این جشنواره با یک ساعت تاخیر آغاز شد که خود جای سوال دارد.
به قول معروف اگر قرار باشد جایزه ای به یک دانش آموزی برتر اهدا شود طی مراسمی ویژه توسط مدیر مدرسه با تجلیلی شایسته صورت می پذیرد در حالی که در این جشنواره که سالی یک بار در کرمان برگزار می شود و فعالان رسانه بدون هیچ گونه چشم داشتی تنها با تفکر انجام وظیفه و رسالتی که به عهده دارند صادقانه، بی ریا و بدور از نگاه جناحی آنچه را در توان دارند در این راستا بکار می گیرند.
به هر حال مسئولان برگزار کننده جشنواره در هر لباسی که هستند باید پاسخگوی این بی حرمتی به برگزیده های رتبه های برتر از هر رسانه باشند و آنچه را در توان دارند در صدد جبران این بی حرمتی برآیند.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.