به گزارش ایرنا، علی اصغر پیوندی روز جمعه در بازدید مشترک با استاندار کرمان از مانور منطقه ای تیم های درمان اضطراری (BHCU) هلال احمر استان کرمان افزود: در استان کرمان نیز بین 12تا 15 پایگاه امداد و نجات برای رسیدن به استانداردهای قابل دفاع ملی نیاز است.
وی با اشاره به لزوم ارائه کمک خیران و مسئولان برای راه اندازی پایگاه های امداد و نجات، اظهار داشت: کرمان به عنوان یکی از پهناورترین استان های کشور و دارای جاده های مواصلاتی زیاد و نیز با حوادث تلخی در گذشته و با توجه به داشتن پتانسیل های صنعتی و معدنی و بافت اقتصادی می تواند در ایجاد پایگاه های امداد و نجات اقدام کند.
وی ادامه داد: راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی امداد و نجات در استان کرمان با 7.5 میلیارد تومان اعتبار، در آموزش تخصصی افراد و داوطلبان و نیز توسعه آموزش های عمومی نقش بسیار مهمی دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز گفت: برای اجرای کاروان های سلامت در مناطق محروم استان، 2 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
رضا فلاح افزود: یکی از مهمترین کارها برای ارائه خدمات درمانی در حوادث و از سوی جمعیت هلال احمر، تفاهم بین بخشی بین دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر است که این تفاهم در استان کرمان به خوبی وجود دارد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.