به گزارش ایرنا ، معاون عمرانی استانداری کرمان روز شنبه در آیین افتتاح طرحهای مسکن مهر گفت: طی انعقاد تفاهم نامه بین مسکن و شهرسازی و شهرداری بم محوطه سازی مسکن مهر بم هر چه سریعتر اجرا شود.
در ادامه پروژه های گازرسانی به شهرک صنعتی به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال از محل منابع داخلی افتتاح و طرح زیرسازی و آسفالت معابرشهرک صنعتی بم با اعتباری بالغ بر 28میلیارد ریال به طول 35هزار مترمربع و حجم عملیات خاکی 16 هزار متر مکعب کلنگ آن به زمین زده شد.
همچنین خط انتقال آب مجتمع روستایی دریجان از توابع شهرستان بم با اعتباری بالغ بر 120میلیارد ریال برای هشت روستا و به طول خط 28 کیلومتر و با پوشش جمعیتی بالغ بر 2هزار و 57 نفر کلنگ زنی شد.
در این مراسم معاون عمرانی استانداری کرمان از تامین آب شرب تمام روستاهای شرق استان بجز برخی مناطق کوهستانی تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: پیمانکاران می توانند جهت تسریع در روند اجرای پروژه ها از تسهیلات بانکی استفاده کرده و دولت نیز از محل بند «و» قانون بودجه بدهی بانکی را فراهم می کند.
سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود : طی سال جاری تاکنون مبلغ 470 میلیارد تومان مطالبات از این طریق توسط دولت پرداخت شده است.
در پایان این برنامه ها مرکز خدمات جامع سلامت در دو فاز با اعتباری بالغ بر 374 میلیون تومان با زیربنای 365 مترمربع و دو باب استراحتگاه پزشکان در دو فاز با اعتباری بالغ بر334 میلیون تومان با متراژ بیش از 83 مترمربع در منطقه گردشگری دهبکری افتتاح شد.
شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری از استان کرمان واقع شده است.
9912/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.