به گزارش ایرنا،محمدجواد فدائی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار افزود: هفته آینده نشستی با حضور مدیران راه آهن پیرامون مشکلات و درخواست کرمان در این حوزه برگزار می کنیم و از جمله لزوم راه اندازی ایستگاه فهرج، موارد مربوط به واگن سازی زرند و شرکت جوپار را مطرح خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار گفت : شرکت قطارهای جوپار از شرکت های سازمان عمران کرمان به شمار می رود که تلاش می کند بهترین خدمات را به مردم کرمان ارائه کند.
محمد کریمی افزود: شرکت جوپار با 151 واگن مسافری به عنوان یکی از بزرگترین محورهای مسافری ریلی در مسیرهای تهران- مشهد، تهران- بندرعباس، تهران- کرمان، تهران - زاهدان و کرمان – مشهد فعالیت دارد.
وی با اشاره به این مطلب که شرکت جوپار در حال حاضر آماده افزودن 10 واگن در مسیر کرمان به مشهد است، ادامه داد: دریافت مجوز این کار را با پیگیری و مساعدت استاندار کرمان دنبال می کنیم .
مدیر عامل شرکت قطارهای مسافری و باری جوپار، ایمنی و آسایش مسافران را از شاخصه های برتر قطار در جا به جایی مسافران برشمرد و اظهارداشت: گرچه راه آهن در حوزه مسافری سود ندارد اما شاخص مسافری برای راه آهن یک برند است.
کریمی درباره حذف بسته های پذیرایی از قطارهای جوپار نیز گفت: این کار به دنبال افزایش قیمت مواد خوراکی انجام شد و در پی آن، قیمت بسته های پذیرایی نیز از قیمت بلیط های مسافران حذف شد اما با پیگیری های استاندار کرمان، پذیرایی قطارهای جوپار از اول اسفندماه مجددا راه اندازی می شود.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.