عرفان امیرخسروی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ دسته یک استان کرمان با حضور 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی از سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: تیم های شهرداری راور، پیشرو انار، شهرداری اندوهجرد، نخل جنوب کرمان، آینده ساران عنبرآباد و تختی بم در گروه 'الف' این رقابت ها قرار دارند.
وی ادامه داد: تیم های آزادگان انار، هزار کرمان، منتخب نرماشیر، بافت، شهدای استبرق شهربابک و شهدای سیریز زرند نیز در گروه 'ب' این لیگ حاضر هستند.
رئیس کمیته اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی هیات فوتبال استان کرمان اضافه کرد: از 29 آذر ماه تیم ها کار خود را در این لیگ آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: از هر گروه در لیگ دسته یک فوتبال استان 2 تیم به مرحله بعد صعود می‌کند و در مرحله بعد به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد که در نهایت از لیگ دسته یک تعداد 2 تیم به لیگ برتر فوتبال استان صعود می کند.
امیرخسروی تصریح کرد: لیگ برتر فوتبال استان که از سوی ریاست هیات فوتبال استان با نام شهدای عرصه نظم و امنیت نامگذاری شده هفته هفتم خود را هم پشت سر گذاشته است و با کیفیت بسیار مطلوب تری نسبت به سالیان پیش دنبال می شود.
وی در پایان گفت: باید از هیات فوتبال استان به دلیل برگزاری منظم این لیگ ها و همچنین پیگیری و نظارتشان بر لیگ های فوتبال در شهرستان های استان تشکر ویژه داشته باشم زیرا از دل همین لیگ های استان استعدادهای ناب کشف می‌ شوند.
3029/7420
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.