به گزارش ایرنا، سجاد افشارمنش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امنیت جاده ای در دست ماموران پلیس راهور است از این رو تعامل و همکاری بیشتر پلیس می تواند رضایتمندی عمومی و امنیت بیشتری را ایجاد کند.
وی با بیان اینکه باید به مردم احترام بگذاریم تا حقشان ضایع نشود، اظهار داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی در مرحله نخست موظف به راهنمایی کردن افراد بوده و پس از آن باید با متخلفان برخورد کنند.
دادستان قلعه گنج به دیدار روز گذشته خود با پرسنل و جانشین فرماندهی پلیس راه جنوب استان کرمان اشاره کرد و گفت: در این دیدار تاکید کردیم، برای کاهش آمار تخلفات رانندگی، تصادفات و مرگ و میر باید فرهنگ سازی کنیم و راهنمایی و رانندگی باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.
وی با بیان اینکه راهنمایی و رانندگی باید با اقتدار، عدالت و در عین مهربانی با متخلفان برخورد کند، تصریح کرد: در برخورد با متخلفان، جریمه ها باید به گونه ای باشد که ضمن بازدارندگی از بروز مجدد تخلف، برای شهروندان حالت آموزشی داشته باشد.
افشارمنش ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل و فرمانده پلیس راه جنوب استان کرمان اظهار داشت: برای کاهش آمار تخلفات رانندگی، تلاش کارکنان راهنمایی و رانندگی به تنهایی کافی نیست بلکه نهادهای فرهنگ ساز و مردم باید مشارکت کنند تا این مهم محقق شود.
قلعه گنج یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان است که در فاصله 430 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.