به گزارش ایرنا، علی حسینی محمدآبادی در چهارمین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی 60 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ افزود: شهید حمید باقری و حسن علی زینلی از شهدای تامین اجتماعی کرمان هستند که در شعبه شهید باقری رفسنجان مشغول به خدمت بودند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 فرزند شاهد در تامین اجتماعی استان کرمان مشغول به فعالیت هستند تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تکریم خانواده آن ها در جامعه یک وظیفه همگانی است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه زنده نگهداشتن زندگی این شهیدان خدمت و خدمتگزاری بیش از پیش به مردم است گفت: مردم این مرز و بوم تاکنون در برابر همه توطئه ها و دشمنی های دشمنان ایستادگی کردند.
وی با بیان اینکه حضور شهید و فرهنگ بسیجی در هر مجموعه ای باشد؛ می تواند آن نقطه را به کانون وحدت، همدلی و پویایی در جامعه تبدیل کند تصریح کرد: سعی می شود در سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای کشور فرهنگ بسیجی و شهادت ترویج یابد که این مهم با حضور فرزندان شاغل شاهد در این مجموعه تحقق یافته است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه اگر امروزه در سازمان ها و موسسات کار مردم را نحو شایسته انجام دهیم بهترین خدمت را به خون شهیدان کرده ایم خاطرنشان کرد: در استان کرمان ماهیانه 150 میلیون تومان برای 110 هزار مستمربگیر پرداخت می شود.
حسینی محمدآبادی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و معاون وی خاطرنشان کرد: دکتر نوربخش خدمت و خدمتگزاری را در سازمان تامین اجتماعی احیا کرد و الگو و زیبنده نظام اجتماعی بود.
وی با اشاره به اینکه خدمات غیرحضوری از زمان مدیریت وی به بیمه شدگان و کارفرمایان کلید خورد گفت: ماهیانه در استان کرمان 42 هزار نفر از کارفرمایان از خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده می کنند.
چهارمین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان روز پنجشنه با حضور مادر شهیدان، فرزندان شاهد شاغل در اداره کل تامین اجتماعی استان و خانواده آنها، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد.
در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.