به گزارش ایرنا، سردار محمد مطهری روز پنجشنبه در چهارمین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان با گرامیداشت هفته بسیج و وحدت افزود: با تفکر انقلابی و روحیه جهادی می توان بسیاری از مشکلات را در جامعه رفع کرد.
وی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس بیانگر قدرت و نیروی مردمی بود گفت: اقشار مختلف بسیج در دوران دفاع مقدس توانستند سرزمین ها این مرز و بوم را از دست دشمن آزاد کنند.
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بسیج فقط در دروان دفاع مقدس نقش آفرینی نکرده بلکه در بسیاری از صحنه های انقلاب به کمک نظام آمده و در مقابل تهدیدهای دشمن مقابله کرده است.
سردار مطهری با اشاره به اینکه از 180هزار شهید کرمانی در دوران دفاع مقدس 70 هزارنفر آن ها از بسیجیان این استان پهناور بودند افزود: بسیاری از بسیجیان در دوران دفاع مقدس فرماندهی را بعهده داشتند.
وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم باید این دغدغه را داشته باشند که نقلاب و نظام را حفظ کنیم.
چهارمین یادواره شهدای تامین اجتماعی استان کرمان روز پنجشنه با حضور مادر شهیدان، فرزندان شاهد شاغل در اداره کل تامین اجتماعی استان و خانواده آن ها، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی در محل اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان برگزار شد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.