مجتبی محمودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت های متخلف حمل و نقل بار در جنوب کرمان به علت صدور بارنامه غیرقانونی و در راستای طرح تشدید نظارت ها بصورت محسوس و نامحسوس بر این شرکت ها از هرگونه فعالیتی تا اطلاع ثانوی محروم شدند.
وی تصریح کرد: هدف از طرح تشدید نظارت بر شرکت های حمل و نقلی، جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه و جلوگیری از سو استفاده از بارنامه های شرکت های حمل و نقلی است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر شرکت های حمل و نقلی با جدیت تخلف های شرکت ها را رصد و بدون هیچگونه مماشات نسبت به غیرفعال کردن پروانه شرکت های متخلف اقدام خواهد کرد.
محمودی ادامه داد: شرکت های حمل و نقل باید در راستای قانون و مقرارت حمل و نقلی فعالیت کنند.
وی بیان کرد: شرکت های حمل و نقلی در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان بدون توجه به قانون صدور بارنامه و اسناد حمل و نقلی اقدام به صدور غیر قانونی بارنامه برای وسایل نقلیه سنگین نکنند.
محمودی ادامه داد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شرکت ها غیرفعال و از هرگونه صدور بارنامه منع می شوند.
وی به نزدیکی فصل آغاز حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره 141 و سامانه پیامکی 1000141141141 اطلاع داده شود تا رسیدگی شود.
جنوب استان کرمان شامل هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان و هم مرز با استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان است.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.