به گزارش ایرنا، شهباز حسن پور شامگاه شنبه در نشست بررسی مشکلات مطبوعات و هنرمندان سیرجان افزود: این مبلغ با توجه به گرانی کاغذ، نبود اعتبارات فرهنگی، فقدان سالن تئاتر مناسب و غیره در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار می گیرد.
وی تصریح کرد: به زودی نشستی در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان نشریات و کانون های فرهنگی مساجد و هنرمندان برای پیگیری مسائل این حوزه نیز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شهرستان سیرجان پایگاه قدیمی و قوی فرهنگی و هنری استان کرمان به شمار می رود.
محمد رضا علیزاده افزود: تلاش می کنیم مبلغ چهار میلیارد ریال از اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برای بهسازی سالن تئاتر فردوسی سیرجان اختصاص پیدا کند.
سید هادی حسینی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست از جمع بندی مشکلات حوزه نشریات و هنرمندان سیرجان و انتقال آن به وزارتخانه خبر داد.
این نشست در حاشیه سفر معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان سیرجان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
سیرجان در 180کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.